REGULAMIN
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Właścicielem serwisu www jest RAW-POL EXPORT-IMPORT Jan i Tomasz Stefańscy
Spółka Jawna z siedzibą w Rawie Mazowieckiej 96-200 Julianów 50, zarejestrowana
w Sądzie Rejonowym dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi pod numerem KRS 0000030336, XX
Wydział Krajowego rejestru Sądowego, posiada numer identyfikacji podatkowej
NIP: 835-100-17-04, NIP UE: PL8351001704, REGON 750443398, zwana dalej
"RAW-POL". Właściciel serwisu udostępnia sklep internetowy na
platformie www.artbhp.pl Autoryzowanemu Dystrybutorowi firmie P.P.H.U D&GN Grzegorz
Nowak (zwanej dalej „D&GN”) NIP: 517 000
71 56; REGON: 362240940 z siedzibą w miejscowości
Mrowla 98A
1.2. Osoba składająca zamówienie zwana jest w dalszej części regulaminu
„Klientem” .
1.3. „Towar” to wszelkie produkty , które Klient może nabyć za pośrednictwem
serwisu www, e-mail’em, zamawiając telefonicznie oraz dokonując osobiście
zakupu w siedzibie D&GN .
1.4. Warunkiem koniecznym do dokonania zamówienia jest założenie konta poprzez
wypełnienie formularza zawierającego dane potrzebne do realizacji zamówień.
1.5. Zakładając konto Klient oświadcza, iż akceptuje treść regulaminu, który
dotyczy każdej z form składania zamówienia.
1.6. Poprzez zarejestrowanie się Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych
osobowych zawartych w formularzu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 roku o ochronie danych osobowych.
1.7. Na towary znajdujące się w ofercie RAW-POL/ D&GN nie udziela się
gwarancji (art. 577 kc), chyba, że zostało to wyraźnie podane w informacji o
danym produkcie.
1.8. W przypadku podania przez Klienta adresu e-mail w wypełnionym formularzu,
wyraża on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej drogą elektroniczną
(tzw newsletter). Zawsze mozna zrezygnowac z dostawania newslletera.
1.9. Klient wyraża zgodę na zapis i archiwizację korespondencji e-mail,
wiadomości SMS oraz prowadzonych połączeń głosowych, których celem jest dążenie
do zwiększania jakości obsługi Klienta jak i troska o bezpieczeństwo
zawieranych transakcji.
1.10 Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
1.11 Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa D&GN zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
1.12 Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody
1.13 Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla D&GN
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
2.1. W D&GN można dokonać zakupów na trzy sposoby:
2.1.1. Składając zamówienie poprzez strony WWW pod adresem: http://www.dgn.artbhp.pl
2.1.1.1. Posługując się koszykiem na stronach serwisu www.
2.1.1.2. Warunkiem podstawowym realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe
wypełnienie formularza zamówienia przez Klienta, w szczególności podania numeru
telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail celem umożliwienia szybkiego kontaktu
w przypadku gdyby realizacja zamówienia wymagała dodatkowego kontaktu z
Klientem.
2.1.1.3. Szczegółowa informacja jak poruszać się po serwisie www, wybierać
towar i wypełniać formularz zamówienia znajduje się w dziale POMOC.
2.1.2. Składając zamówienie telefonicznie po numerem +48 514 380 772
w dni robocze w godzinach od 9.00 - 17.00
2.1.3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok pod adresem
e-mail: pphu.dgn@gmail.com Zamówienia złożone po godzinie 13:00 oraz
zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym
dniu roboczym.
2.2. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia lub
chwilowego braku jakiegokolwiek towaru, D&GN informuje o tym Klienta oraz
ustala z nim dalsze szczegóły dotyczące realizacji przesłanego zamówienia.
Jeżeli skontaktowanie się z Klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od
momentu otrzymania zamówienia, takie zamówienie traci moc.
2.3. Na produkty realizowane z datą późniejszą niż bieżąca (realizacja
zamówienia oczekującego) będą obowiązywać ceny takie jak w dniu realizacji
zamówienia.
2.4. Towar, który został objęty ceną promocyjną musi zostać odebrany przez
klienta lub wysłany spedycją najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu
obowiązywania promocji. W przeciwnym razie nie będą mieć zastosowania ceny
promocyjne.
2.5. Promocja czasowa dostępna na stronie www.rawpol.com.pl obowiązuje dla
zamówień zatwierdzonych w czasie trwania promocji. Czas zatwierdzenia
zamówienia określony jest na podstawie czasu podanego na stronie www.dgn.artbhp.pl.
2.6. Klient nie może odwołać zamówienia, które zostało zrealizowane (tzn. towar
został wysłany do klienta lub towar został wysłany od producenta do D&GN w
celu realizacji indywidualnego zamówienia Klienta).
2.7. Waga towarów podana w serwisach www jest szacunkowa i może zostać
dokładnie określona dopiero po przygotowaniu przesyłki. Wobec tego cena za
transport jest podana szacunkowo i może ulec zmianie, gdyż jest zależna od wagi
przesyłki.
2.8 Składając zamówienie klient zgadza się na wystawienie faktury VAT w formie elektronicznej i przesłanie jej na podany adres poczty elektronicznej.
3. WARUNKI
PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR
3.1. Formą płatności jest zapłata gotówką przy odbiorze towaru, lub dokonanie
przedpłaty w PLN na konto nr 34 1950 0001 2006 3901 3478 0001 prowadzone w banku
IDEA Bank
3.2. W przypadku gdy formą płatności jest przedpłata, wysyłka lub odbiór towaru
następuje po wpłynięciu pełnej kwoty na konto D&GN. Kwota zapłaty składa
się z ceny towaru i kosztów transportu, na który Klient otrzymuje Fakturę VAT
lub paragon.
3.4. Na wyraźne życzenie Klient może otrzymać dokument pro-forma, na podstawie
której może dokonać przedpłaty.
3.5. Brak zapłaty w terminie 7 dni od daty wystawienia dokumentu lub daty
wskazanej w dokumencie skutkuje anulowaniem rezerwacji towaru.
3.5.1. Zapłata w terminie proformy jest jednoznaczna z akceptacją cen podanych
na proformie.
3.6. Opłata za przesyłkę pokrywana jest przez Klienta. Opłata ta wyliczona jest
na podstawie wagi zamówionego towaru.
3.7. W przypadku powstania dodatkowych kosztów transportu związanych np. z
nieodebraniem towaru spowodowanym brakiem gotówki w przypadku płatności za
pobraniem, braku odbiorcy towaru w trakcie dostarczenia przesyłki, itp. -
koszty te pokrywa Klient. Na koszty te zostanie wystawiony dokument VAT.
3.8. Wraz z dostawą towaru Klient otrzymuje odpowiedni dokument sprzedaży VAT.
4. FORMA DOSTAWY
4.1. Zamówione towary dostarczane są do Klienta przez przedstawiciela firmy
spedycyjnej (K-EX, ewentualnie FEDEX, DPD). Usługa przewozowa stanowi
świadczenie odrębne od dostawy towaru.
4.1.1. Firmy spedycyjne działają w oparciu o własne regulaminy. Celem
zapoznania się z regulaminami spedytorów prosimy o bezpośredni kontakt z tymi
firmami.
4.2. Istnieje możliwość dostawy towaru przez inną firmę spedycyjną na życzenie
Klienta i w przypadku, gdy zobowiąże się on pokryć koszty takiej usługi.
4.2.1. Wysłanie towaru firmą spedycyjną, z którą D&GN nie ma podpisanej
umowy o świadczeniu usług musi być poprzedzone przedpłatą w pełnej wysokości
zamówienia. Klient osobiście zleca takiej firmie kurierskiej odbiór przesyłki
od D&GN.
4.3. Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie do 3 dni
roboczych liczone od momentu wpłynięcia opłaty na konto za złożone zamówienie w
naszym sklepie. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika,standardowo do 3
dni roboczych.
4.4. Czas
realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku nagłych wahań koniunktury
(np.: nagły wzrost zamówień) uniemożliwiający wysyłkę towaru w dniu złożenia
zamówienia.
4.4.1. D&GN nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku
realizacji zamówienia w terminie późniejszym niż następnego 3 dnia
roboczego.
4.5. Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone po godz.
14.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia
roboczego..
4.6. Za dzień roboczy uważa się czas od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do
piątku, z wyłączeniem dni świątecznych .
4.7. Z chwilą wydania przez D&GN towaru przewoźnikowi (spedytorowi) na
nabywcę przechodzi prawo do dysponowania towarem jak właściciel.
4.8. W sytuacji gdy Klient nie może odebrać przesyłki w dowolnym terminie ,
powinien podać dogodny dzień i preferowaną godzinę odbioru przesyłki.
4.9. W przypadku niemożności dostarczenia towaru w w/w terminie, uzgadniany
jest z Klientem indywidualny czas realizacji.
4.10. W przypadku odbioru własnego, towary można odebrać z siedziby D&GN po
wcześniejszym uzgodnieniu i ustaleniu terminu
4.11. W przypadku
odbioru własnego wymagane jest posiadanie przez osobę odbierającą towar, a nie
będącą właścicielem firmy na którą wystawiono fakturę VAT, stosownego
upoważnienia do odbioru towaru na rzecz Klienta.
4.12. Klient składając zamówienie na produkty dostarczane pod indywidualne
zamówienie zobowiązuje się do zapłaty za towar w formie przedpłaty.
Czas oczekiwania na realizacje zamówienia pod indywidualne zamówienie wynosi
około 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Czas ten może ulec zmianie w zależności od dostępności produktu w magazynie
producenta. Wydłużenie terminu nie uprawnia Klienta do rezygnacji z realizacji
zamówienia czy też roszczeń z tego tytułu.
4.13. Towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta. Towar może zostać
wysłany do użytkownika produktów zakupionych przez Klienta. Faktury za
zakupiony towar mogą zostać dostarczone w inne miejsce niż z dostawą towaru, w
tym celu Klient zobowiązany jest nas poinformować o adresie na który mają
zostać przesłane dokumenty.
5. ZWROT TOWARU
5.1. Uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych
przez RAW-POL/D&GN z przedsiębiorcami ( art. 558 § 1 kc ) .
5.2. Zasady zwrotu sprawnego towaru przez przedsiębiorców:
5.2.1. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać
wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne
opakowanie). Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient . Należy podać dane
Klienta wraz z numerem konta bankowego, na które ma być odesłana cena
towaru.
5.2.2. Po weryfikacji stanu odesłanego towaru D&GN zwróci w ciągu 7 dni na
wskazane przez Klienta konto zapłaconą cenę pomniejszoną o koszty opisane w
pkt. 5.6.
5.2.3. Warunkiem koniecznym zwrotu ceny jest odesłanie przez Klienta podpisanej
faktury korygującej lub oryginału paragonu na zwrócony towar.
5.2.4. Odebranie przez Klienta spedycyjnego listu przewozowego, do którego
została dołączoną faktura korygująca lub listu poleconego jest równoznaczne z
odesłaniem podpisanej kopii faktury korygującej.
5.2.5 D&GN nie przyjmuje od Klientów przesyłek (zwrotów) bez wcześniejszego
uzgodnienia.
5.3. Towar, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.
5.4. W przypadku, gdy Klient nie odbierze wysłanego towaru, na który zostało
potwierdzone zamówienie, zostanie on obciążony kosztami transportu za wysyłkę
tego towaru i za zwrot do D&GN .
5.5. Klient zobowiązany jest podpisać fakturę korygującą na nieodebrany towar i
uregulować wskazane wyżej koszty w ciągu 2 dni od daty otrzymania faktury
korygującej.
5.6. Na uzasadnioną prośbę Klienta D&GN może wyrazić zgodę na zwrot
zakupionego towaru, z zachowaniem warunków określonych w pkt od 5.2 do pkt 5.5.
W takim przypadku cena podlegająca zwrotowi na rzecz Klienta podlega
zmniejszeniu o obciążające Klienta koszty obsługi:
a) w przypadku zwrotu w okresie od 0 do 14 dni od dnia zakupu - o 5 % wartości
zwrotu, ale nie mniej niż 15 zł plus 5 zł za każdą zwracaną pozycję.
b) w przypadku zwrotu w okresie od 15 do 45 dni od dnia zakupu - o 15 %
wartości zwrotu, ale nie mniej niż 15 zł plus 5 zł za każdą zwracaną pozycję.
c) w przypadku zwrotu w okresie powyżej 45 dni od dnia zakupu - o 30 % wartości
zwrotu, ale nie mniej niż 15 zł plus 5 zł za każdą zwracaną pozycję.
5.7. Nota do zakupionego obuwia marki COFRA - reklamacji nie podlegają
uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z
przeznaczeniem; otarcia i przetarcia szwów; zabrudzenia; zacieki i plamy;
uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji; uszkodzenia powstałe
na skutek uszkodzeń mechanicznych; uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania
obuwia do stopy; wygoda obuwia; fałdowanie skór z powłoką.
Zasady konserwacji:
Zanieczyszczenia oczyścić wilgotną szmatką lub gąbką, wysuszyć i dopiero
wówczas konserwować, wyrób przemoczony wymaga wysuszenia w temp. pokojowej (z
dala od pieców i grzejników) w czasie ok. 18 godzin. Na wysuszone wierzchy skór
należy nanieść niewielką ilość środka konserwującego właściwego dla
zastosowanego rodzaju skóry.
Ze względu na naturalne wykończenie skór, do codziennej konserwacji nie zaleca
się past samo-połyskowych (na bazie rozpuszczalników mogących uszkodzić
powłokę), które powinny być stosowane sporadycznie, przed nałożeniem następnej
warstwy pasty należy wypolerować lub zmyć poprzednią warstwę, po wyschnięciu
pasty, skórę należy wypolerować, wyroby ze skór welurowych i nubukowych należy
czyścić wyłącznie specjalnie do tego przeznaczoną szmatką lub mocno wyciśniętą
zmoczoną tkaniną, oraz środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do
odpowiedniego rodzaju skór wierzchnich. Po każdorazowym zakończeniu pracy
obuwie należy poddać procesowi konserwacji, co zapewni długotrwałe użytkowanie.
Obuwie nie konserwowane nie podlega reklamacji. Przed ponownym przystąpieniem
do pracy sprawdź czy obuwie nie jest uszkodzone.
Zasady reklamacji butów marki COFRA:
Buty marki COFRA, z wyjątkiem butów z linii Techno (tj. BRC-RENO,
BRC-VOLGA, BRC-URAL, BRC-TAGO, BRC-BRENTA, BRC-DON, BRC-TIGRI) podlegają
gwarancji do 12-miesięcy od daty zakupu, przy czym okres ten może ulec
skróceniu w zależności od stopnia zużycia produktu, biorąc pod uwagę rodzaj i
przeznaczenie obuwia. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego
użycia obuwia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji. W ramach gwarancji
klientowi oferuje się wyłącznie zwrot ceny za jednoczesnym zwrotem obuwia. W
celu złożenia reklamacji klient wysyła na swój koszt reklamowany czysty towar
do producenta na adres: COFRA S.r.l. Via dell' Euro 53-57-59, 70051 - Barletta
(BA) Italy, P.O. BOX 210, załączając oświadczenie wskazujące przyczynę reklamacji.
Reklamacja składana jest na formularzu dostępnym pod adresem
http://www.rawpol.com.pl/claimofcofrashoes/cofra.xls. Producent obuwia w
terminie 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru wypowiada się na temat
zasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji klient otrzymuje
fakturę korygującą, a po jej podpisaniu i odesłaniu do D&GN, otrzymuje
zwrot ceny na podany rachunek bankowy.
Zasady reklamacji produktów marki MERIDA:
1. Urządzenia marki MERIDA, w tym pojemniki i dozowniki, podlegają gwarancji na
okres 12 miesięcy od daty zakupu. Na suszarki marki MERIDA okres gwarancji
wynosi 2 lata od daty zakupu pod warunkiem posiadania książeczki gwarancyjnej
zawierającej potwierdzenie daty zakupu, numer seryjny urządzenia i stosowną
pieczęć sprzedawcy.
2. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia urządzeń
MERIDA lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.
3. Nie udziela się gwarancji na materiały eksploatacyjne marki MERIDA (mydła,
płyny itp.)
4. W sprawach związanych z zasadami eksploatacji i z usterkami należy
kontaktować się z biurem obsługi firmy MERIDA w Łodzi, nr tel. 42 678 54 58.
5. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać przez stronę iDOK.rawpol.com.pl
6. Po zgłoszeniu reklamacji do RAW-POL Klient odsyła towar na własny koszt na
adres: MERIDA Spółka z o.o., ul. Mazowiecka 15 , 92-215 Łódź.
5.8. Rozmiary produktów mogą odbiegać nieznacznie od podanych w tabelach
wymiarów.
5.9. Firma RAW-POL/D&GN nie gwarantuje poprawności znakowania produktów
kodami EAN. Klient we własnym zakresie może znakować produkty używając kodów
dostępnych na stronie WWW.
5.10. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy składać na adres e-mail:pphu.dgn@gmail.com
6. ODBIERAJĄC TOWAR
PAMIĘTAJ
6.1. Przy odbiorze towaru od przedstawiciela firmy spedycyjnej należy sprawdzić
prawidłowość przesyłki pod względem asortymentu i ilości towaru. W razie
stwierdzenia niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą, klient ma
obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy
spedycyjnej . Klient powinien w terminie 3 dni poinformować D&GN o
stwierdzeniu niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą oraz w terminie 7
dni przesłać do D&GN protokół rozbieżności. Powyższe terminy liczone są od
dnia odbioru przesyłki.
6.2. D&GN nie odpowiada za braki towaru stwierdzone bez udziału
przedstawiciela firmy spedycyjnej lub stwierdzone z naruszeniem procedury
reklamacyjnej określonej w pkt 6.1
6.3. Odbierając towar z siedziby D&GN odbiorca czy też przedstawiciel firmy
spedycyjnej odbierający towar w imieniu klienta, zobowiązany jest do
sprawdzenia towaru pod względem ilościowym i jakościowym. Za rozbieżności
powstałe po odbiorze towaru przez klienta lub przedstawiciela firmy spedycyjnej
działającego w imieniu odbiorcy, firma D&GN nie ponosi odpowiedzialności.
7. SZANUJEMY TWOJĄ
PRYWATNOŚĆ
7.1. Dane osobowe, które przekazuje Klient podczas zakupów są przetwarzane
wyłącznie w celach realizacji złożonego zamówienia i w celach
marketingowych.
7.2. D&GN nie wykorzystuje tych danych do żadnych innych celów. W żadnym
wypadku nie udostępnia tych danych osobom trzecim.
7.3. Każdy klient ma prawo do wglądu swoich danych osobowych, a także
dokonywania zmian.
7.4. Klient ma prawo zażądać usunięcia swoich danych osobowych ze zbioru danych
D&GN. Żądanie takie powinno zostać zgłoszone na piśmie.
7.5. Postanowienia zawarte w pkt. od 7.1 do 7.5 nie mają zastosowania do danych
osobowych Autoryzowanego Dystrybutora D&GN .
8. MATERIAŁY
REKLAMOWE
8.1. Pobrane zdjęcia nie stanowią własności klienta.
8.2. Użyte materiały zdjęciowe przez Klienta muszą być czytelnie oznaczone
tekstem "Copyright (c) by REIS GROUP", o ile nie zostały wyraźnie
oznaczone logiem marki produktu.
8.3. Klient nie może bez pisemnej zgody RAW-POL modyfikować zdjęć jak i
pozostałych materiałów reklamowych. Dopuszcza się bez dodatkowej pisemnej zgody
umieszczanie na materiałach reklamowych danych adresowych Klienta oraz jego
własnych warunków sprzedaży – w tym cen.
8.4. Zdjęcia produktów firm: HANES, DUPONT, SIOEN
8.5. Klient firmy RAW-POL/D&GN może przekazać materiały zdjęciowe swojemu
Klientowi do promocji produktów dostępnych w ofercie D&GN pod warunkiem
zachowania zasad określonych w niniejszym paragrafie.
8.6. Użycie w materiałach reklamowych czy też witrynach internetowych Klienta
któregokolwiek z logotypów pobranych z centrum medialnego RAW-POL/D&GN czy
też z innych źródeł, a należących do RAW-POL musi być poprzedzone dodatkową
informacją „Polecamy produkty”. Autoryzowany Dystrybutor produktów” może zostać
wykorzystana tylko przez klienta, który posiada status Autoryzowanego
Dystrybutora.
8.7. Klient może wykorzystywać we własnych materiałach reklamowych, w tym
stronach internetowych opisy produktów, które dostępne są na www.rawpol.com.pl
oraz www.artBHP.pl. Klient zobowiązany jest do podania symbolu danego produktu,
którego dotyczy opis.
8.8. Niedopuszczalne jest użycie materiałów niezgodnie z postanowieniami
niniejszego regulaminu. Nieprzestrzeganie tych zasad stanowi naruszenie prawa.
9. SERWIS
www.artBHP.pl
9.1. RAW-POL jest właścicielem serwisu internetowego artBHP.pl.
9.2. RAW-POL nie odpowiada za treści umieszczone przez Klientów na
udostępnionych im witrynach.
9.3. RAW-POL zastrzega sobie prawo do wprowadzenia, w każdym czasie zmian w
funkcjonowaniu Serwisu jak również prawo do odmowy dostępu do Serwisu lub
zablokowania tego dostępu.
9.4. Użytkownik serwisu artbhp.pl na prawach Klienta związany jest z
postanowieniami pełnego regulaminu udostępnianego na www.rawpol.com, szczególne
ma to znaczenie przy korzystaniu z udostępnionych materiałów reklamowych.
9.5. Klienci RAW-POL oraz użytkownicy serwisu artbhp.pl na prawach Klienta
posiadający subdomeny w artbhp.pl realizują zamówienia swoich klientów w
oparciu o własne indywidualne regulaminy.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. D&GN zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze
sprzedaży.
10.2. Ceny produktów będących w sprzedaży wyrażone są w PLN. Dla prezentowanych
produktów podano odpowiednią cenę netto. Przeglądając zamówienie (koszyk)
podano odpowiedni podatek VAT.
10.3. Zasady współpracy określone w niniejszym regulaminie dotyczą zarówno
klientów z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz spoza jej obszaru. W
ramach indywidualnych pisemnych umów zwanych kontraktami dopuszcza się zmiany
od określonych w niniejszym regulaminie zasad.
10.4. Dla klientów spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje cennik
wyrażony w PLN.
10.5. Sprzedaż towarów odbywa się w pełnych opakowaniach.
10.6. Dla zamówień na produkty, które w dniu składania zamówienia nie są dostępne
w magazynie - zwane zamówieniami oczekującymi – data realizacji zamówienia jest
datą złożenia takiego zamówienia.
10.7. Poprzez zakup rozumie się złożenie zamówienia, które zostanie zakończone
dokumentem VAT. W przypadku anulowania zamówienia nie dochodzi do zakupu w
rozumieniu niniejszego regulaminu. Zamówienia składane tego samego dnia
traktowane są jako jeden zakup, choć mogą być zrealizowane na różnych
dokumentach sprzedaży i zostać wysłane do Klienta w różnych odstępach czasowych
w trakcie jednego dnia.
10.8. Aktualna instrukcja użytkowania danego towaru znajduje się w witrynie
internetowej pod adresem http://www.dgn.artbhp.pl W razie różnic między
instrukcją użytkowania załączoną w formie pisemnej do towaru a instrukcją
podaną w witrynie internetowej, wiążąca dla klienta jest ta ostatnia. Klient
jest obowiązany zapoznać się z aktualną instrukcją użytkowania i pobrać jej
treść z podanej wyżej lokalizacji. Klient powinien również przekazać aktualną
instrukcję użytkowania towaru jego użytkownikowi.
10.9. Zdjęcia produktów zamieszczone w serwisie internetowym mogą odbiegać
nieznacznie swoim wyglądem i kolorem od oryginału.
10.10. Przed wykonaniem zdobienia lub innego rodzaju ingerencji w towar należy
dokładnie sprawdzić czy towar jest zgodny z zamówieniem i oczekiwaniem
jakościowym. Wykonanie zdobienia lub innej ingerencji w produkt jest traktowane
jako używanie produktu.
10.11. Wpłacone przedpłaty nie maja charakteru ostatecznej zapłaty. W
zależności od dostępności zamawianych towarów oraz oferowanych warunków
sprzedaży, wartość końcowa transakcji może być różna od kwoty określonej na
zamówieniu. Kwota różnicy podlega rozliczeniu w dokumentach sprzedaży.
10.12. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym sposób i zasady
składania zamówień.
10.13. D&GN zastrzega sobie prawo do zmian w treści Regulaminu w każdym
czasie . Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego
Regulaminu i jest związany jego postanowieniami.
10.14. D&GN nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane wadliwym
działaniem serwisu, w tym również serwisu www.artBHP.pl, a także za straty
powstałe w wyniku wykorzystania zawartych w serwisie informacji i danych.
10.15. D&GN nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane użytkowaniem
produktów.
10.16. Zamieszczony cennik nie jest ofertą w rozumieniu prawa cywilnego/handlowego.
10.17. Wszelkie uwagi dotyczące pracy serwisu www prosimy kierować na adres
e-mailowy: pphu.dgn@gmail.com